1. Πώληση προϊόντων:

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.amparts.gr σας παρέχει πρόσβαση σε μια τεράστια γκάμα προϊόντων.

Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε αντίστοιχες κεντρικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται σε αναδυόμενο παράθυρο κατά την τοποθέτηση του δείκτη του ποντικιού στην αντίστοιχη κεντρική κατηγορία.

Στόχος μας είναι να φτάσετε στο τελικό προϊόν με τα ελάχιστα δυνατά κλικ. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την «αναζήτηση», που θα σας οδηγήσει κατ’ ευθείαν στη συγκεκριμένη επιλογή σας.

Το “www.amparts.gr” κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο info@amparts.gr ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της Εταιρείας, θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν.

Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.

Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.

 

  1. Ακύρωση παραγγελίας:

Ακύρωση παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Σε περίπτωση που δεν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική σας παραγγελία μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Αν έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε στείλετε e-mail στο info@amparts.gr ή να τηλεφωνήσετε στο τηλέφωνο της εταιρείας (+302105448840) και αμέσως ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία έχει τιμολογηθεί και αποσταλεί δεν είναι δυνατή η ακύρωση της και θα πρέπει να προχωρήσετε σε υποαναχώρηση ή επιστροφή του προϊόντος, βάσει των σχετικών όρων.

 

  1. Υπαναχώρηση – Επιστροφές – Αντικατάσταση

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή προϊόντων είναι εφικτή στις παρακάτω περιπτώσεις:

 

1) Στην περίπτωση που ο πελάτης μετάνιωσε για την αγορά του.

α) Εφόσον δεν είναι δυνατή η ακύρωση, το προϊόν δεν θα παραληφθεί από τον πελάτη, έπειτα από σχετική γνωστοποίηση στην Εταιρεία και στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ιστοτόπου αυθημερόν ή την επόμενη της πραγματοποίησης της τιμολογηθείσας παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή δεν απαιτείται η χρήση της σχετικής φόρμας επιστροφών και η παροχή του σχετικού αριθμού έγκρισης επιστροφής προϊόντων. Η αξία του προϊόντος επιστρέφεται στον πελάτη, εφόσον το προϊόν επιστρέψει άθικτο, όχι όμως και το κόστος των μεταφορικών.

β) Εφόσον το προϊόν έχει παραληφθεί από τον πελάτη, πρέπει να γίνει γνωστοποίηση το ταχύτερο δυνατόν και η επιστροφή να ολοκληρωθεί στο χρονοδιάγραμμα που προϋποθέτει η σχετική νομοθεσία. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να λάβει τον ειδικό αριθμό έγκρισης επιστροφών Α.Ε.Ε.Π. συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα και ενημερώνοντας το www.amparts.gr στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ιστοτόπου και τηλεφωνικά στην Εταιρεία. Θα πρέπει να σταλεί και έγγραφη βεβαίωση ότι τα προϊόντα είναι αμεταχείριστα, στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, και ανταποκρίνονται στους όρους που διέπουν τις επιστροφές. Το κόστος επιστροφής βαρύνει τον πελάτη.

 

2) Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του www.amparts.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, ή στην τιμολόγηση κ.α). Θα πρέπει να γίνει γνωστοποίηση το ταχύτερο δυνατόν και η επιστροφή να ολοκληρωθεί στο χρονοδιάγραμμα που προϋποθέτει η σχετική νομοθεσία. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να λάβει τον ειδικό αριθμό έγκρισης επιστροφών συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα και ενημερώνοντας το www.amparts.gr στις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ιστοτόπου και τηλεφωνικά στην Εταιρεία. Θα πρέπει να σταλεί και έγγραφη βεβαίωση ότι τα προϊόντα είναι αμεταχείριστα, στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, και ανταποκρίνονται στους όρους που διέπουν τις επιστροφές. Το κόστος επιστροφής βαρύνει την Εταιρεία.

 

3) Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα /πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος. Οι γενικοί όροι εγγυήσεων περιγράφονται αναλυτικά σε ξεχωριστή ενότητα του ιστότοπου. (λινκ)

 

 

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις παραπάνω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής είναι εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί, το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΤΔΑ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Επίσης στα προϊόντα που αναφέρεται ότι τα μεταφορικά αποστολής είναι δωρεάν, η εταιρεία μας αποστέλλει δωρεάν μόνο την πρώτη αποστολή, σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος (που έχει ήδη σταλεί με δωρεάν μεταφορικά) στο ίδιο άτομο και στην ίδια διεύθυνση με άλλο αντίστοιχο που περιλαμβάνει δωρεάν μεταφορικά, τότε τα μεταφορικά τα επιβαρύνεται ο πελάτης.

Ειδικά για τις αγορές που πραγματοποιούνται από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας ή τηλεφωνικά, επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 3 εργάσιμων ημερών για πελάτες εντός Αττικής, και εντός 5 εργάσιμων ημερών για πελάτες εκτός Αττικής. Για τις πλέον απομακρυσμένες περιοχές που οι μεταφορικές ή οι ταχυμεταφορές απαιτούν 2 εργάσιμες μέρες για κάθε διακίνηση, προβλέπεται περιθώριο επιστροφών 7 ημερών, ενώ για ακόμα πιο ιδιαίτερες περιπτώσεις που απαιτούνται 3 εργάσιμες μέρες για κάθε διακίνηση, περιθώριο 9 ημερών.

 

Επιπλέον για όλες τις περιπτώσεις το προϊόν θα βρίσκεται στην εργοστασιακή του κατάσταση, πλήρες, χωρίς χτυπήματα, ξεβάμματα αλλοιώσεις, τροποποιήσεις και χωρίς φθορές. Η συσκευασία του πρέπει να είναι η αρχική του και να συνοδεύεται από όλα τα παρελκόμενα και τα έγγραφα που το συνοδεύουν από το εργοστάσιο κατασκευής του. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει σημάδια κακής μεταφοράς, αποθήκευσης και χρήσης. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα γίνεται δεκτή η επιστροφή.

 

Επίσης το επιστρεφόμενο προϊόν θα συνοδεύεται υποχρεωτικά με τον ειδικό αριθμό έγκρισης επιστροφής προϊόντος (Α.Ε.Ε.Π.), με την απόδειξη αγοράς του, αν πρόκειται για πελάτες λιανικής, και με δελτίο Αποστολής ή Τιμολόγιο Πώλησης αν πρόκειται για πελάτες . Αν στο επιστρεφόμενο προϊόν, η συσκευασία του είναι σε αρίστη κατάσταση αλλά ο πελάτης δεν έχει τα παραπάνω έγγραφα δεν είναι  δυνατή η επιστροφή του.

 

Στην ειδική περίπτωση που δεν υπήρχε το προϊόν στις αποθήκες μας αλλά έγινε ειδική παραγγελία για τον συγκεκριμένο πελάτη η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

 

Τα προϊόντα που εξαιρούνται και δεν γίνεται να επιστραφούν για κανένα λόγο είναι τα υλικά που έχουν μεταποιηθεί βάσει ζήτησης του πελάτη.

 

Σε περίπτωση αγνόησης των όρων επιστροφής και αποστολής προϊόντων είτε χωρίς Α.Ε.Ε.Π, είτε χωρίς βεβαίωση ή με ψευδή βεβαίωση (προϊόντα αλλοιωμένα, χρησιμοποιημένα, χτυπημένα, ξεβαμμένα αλλοιωμένα ή τροποποιημένα), η εταιρία έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα στον πελάτη δίχως την υποχρέωση ενημέρωσής του.  

 

Οι Αλλαγές-επιστροφές για τα προϊόντα που έχουν συμφωνηθεί για την αλλαγή τους, θα γίνεται με προϊόντα μέχρι ύψους του τιμήματος που έχει καταβληθεί ή με πρόσθετο τίμημα. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί να προμηθευτεί άλλο προϊόν από το www.amparts.gr, χρήματα δεν επιστρέφονται αλλά εκδίδεται σχετικό πιστωτικό δελτίο της Εταιρείας με ισχύ τριών (3) μηνών.

 

Σε καμία περίπτωση το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν φέρει ευθύνη αποζημιώσεως-χαμένων κερδών-βλάβης κ.α για τα προϊόντα που είναι για αντικατάσταση -αλλαγή.